Quin àlbum més estrany i meravellós… bé, alguns d’ells. Algunes parts semblaven que s’esforçaven per fer-les, però no ho podien demostrar en els projectes finals, mentre que d’altres et portaven a un viatge tal que estaves rodant per terra boig com FKA. Que això sigui bo per a tu o no depèn del teu propi gust: algunes parts semblaven complexes de digerir i difícils d’aconseguir, mentre que d’altres només eren divertits bops experimentals que marquen un nou so a la música.

Crec que a Twigs ho va fer bé aquí, però. Sens dubte, tenia una àmplia gamma de cançons aquí i alguna cosa per a diferents estats d’ànim. Bon àlbum, però FKA no necessita actuar com un home de les cavernes per al llançament de l’àlbum?.

Deixa el teu comentari